štvrtok, augusta 25, 2011

POHODA.

posledný týždeň má večery voľné, strávené čítaním milovanej Pýchy a predsudku, s výhľadom na pláž a so šumom vĺn za ušami.. toto jej bude chýbať, tá neskutočná večerná pohoda tohto týždňa.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Pokud žijeme s lidmi, nejsme než to, za co nás lidé považují. Myslit na to, jak nás druzí vidí, a snažit se, aby náš obraz byl co nejsympatictejší, se považuje za druh pretvárky ci falešné hry. Je to naivní iluze myslit si, že náš obraz je jen zdání, za kterým je skryto naše já jako jediná pravá podstata, nezávislá na ocích sveta. Imagologové odhalili se vší cynickou radikálností, že je to práve naopak: naše já je jen pouhé zdání, neuchopitelné, nepopsatelné, mlhavé, zatímco jediná skutecnost, až príliš lehce uchopitelná a popsatelná, je náš obraz v ocích jiných. A nejhorší je, že nejsi jeho pánem. Nejdrív se ho snažíš sám malovat, pak ho chceš aspon ovlivnovat a kontrolovat, ale marne: stací jedna zlomyslná formule a jsi navždy promenen v truchlive jednoduchou karikaturu.

Misha povedal(a)...

To se mi DOST líbí. Oboje. Poslední příspěvek i anonym nade mnou! Kundera, že?

Nádherná zátiší, to druhé a sedmé mi absolutně bere dech!!! Mám chuť si tam k Tobě přisednout s mými Malými ženami! :)

Anonymný povedal(a)...

To Misha:
1. ano, KUNDERA
2. mas pekne blogy :)

Misha povedal(a)...

A.: Děkuji pěkně! Klidně se zase někdy zastav ;)