pondelok, januára 16, 2012

PRÁVO.

kúpila si žlté narcisy na zlepšenie nálady, uvarila zázvorový čaj s citrónom, pozrela už ani nevie koľkýkrát Last night, zapísala 6 strán v Moleskine a rozmýšľa, kedy sa konečne začne učiť právo na štvrtkovú skúšku..
(when you know something like this you cant mourn it.)

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

No jo, o zkouškovym se nejlíp dělá úplně všechno, kromě učení. Já třeba nechápu, kde se najednou bere tolik skvělých seriálů, her, knížek... :D

Misha povedal(a)...

Jéé, já si asi taky půjdu koupit nějaké pěkné kvítky. Děkuji za nápad! Tak ať Ti to jde pěkně od ruky, Paulinka, mě už čekají naštěstí jen dvě zkoušky, z toho jedna je už teď snad v kapse, takže letos snad poprvé v mém životě budu mít nějaké vysokoškolské "zimní prázdniny" :-)
Jo a já si k tomu zázvorovému čaji začala dělat ještě tento ´Maté IQ´ (http://www.e-cajovna.net/zlep-i-vam-mate-iq-od-oxalisu-iq) a teď už jen čekám, kdy se mi to IQ zvýší :D ale když nic, tak je alespoň doopravdy vynikající!

Jane povedal(a)...

Zázvorový čaj je moje láska a stejně tak miluji Last Night! <3